I am who I am

Maple is back to Maple Ming now!
I like this Jing-Si Aphorism very much!
Hope you all like it too.

"With more gratitude,we will have fewer misgivings."

增一分感恩心
即減少一分猜疑心

By Master Cheng Yen
證嚴法師

Thursday, January 15, 2009

第十一日嘅實習生活

生活啊生活?實習算系生活咩?矛盾!或者系我已經有點開始習慣呢度嘅生活,所以覺得呢個禮拜過得特別快,好快又來到拜四了。今日好唔舒服,因為尋晚可能系太餓咗,最衰都是自己咯,肚餓又唔甘愿食飯,系要買完嘢先食。冧住冇嘢,點知道夜晚肚就開始有點唔舒服,到第二朝都冇胃口食嘢。到咗公司冧住沖杯美祿參餐包來飲,結果搞到肚痛,其實原來系因為尋晚太餓食飯,所以搞到肚入咗風。好辛苦咯,之後我就整日都食唔落嘢。
午餐冇去食,Dan問點該唔食,我就話我唔舒服,應該系胃痛。Aly同埋Soo Khee都約咗人,所以凈底Cecilia一個人去食飯。咁我咧就留返系公司,冇出去食飯。今日Clement大哥on leave,所以佢嘅卡先借比我。

好啦,佢地食完返來啦!我又走去沖美祿,結果飲咗又系肚痛。好慘哦,冧住攞粒胃藥來含,就發現有些嘅封口開咗,浪費咗幾粒要丸。含完之後好好多了。之後Aly就要出去送嘢,我又跟埋去。佢叫我認路,但系我都唔認得(我是方向癡),其實我幾唔舒服嘅了,但系都要跟出來學嘢咯。我哋兩個病貓出來做嘢,真系覺得好搞笑。哈哈~~我哋去咗3個地方,一個系CP Tower,APV,仲有就系D’Touch?我唔知道點樣spelling哦,唔好意思啊大家^^”

送完嘢返到公司,Dan已經走咗,凈返老細,Cecilia同埋Soo Khee。過咗冇幾耐,老細都走埋,又凈返我哋4個咯,咁,仲唔5點幾就走人咩?哈哈。大家系唔系覺得好奇怪我連續咁多日都冇提起到一個人,嗰個就系Louise,嗰日佢叫我攞chager俾佢嘅時候,佢載住一個靚女咯,佢地話系佢嘅女朋友。我一早就估到佢系鍾意女仔嘅,哈哈,犀利咧?XD佢冇響公司嘅原因系因為佢去咗post house,原來如此。由此已經證明咗要edit好一個廣告系需要好長時間嘅。哈哈~

放工之後,又塞車,不過好彩唔系塞到冇行嗰種。一個鐘頭之後就返到屋企啦,返到之後,我好似餓鬼咁,快點搵飯食,因為實在太餓了(整日冇食嘢,唔餓就有鬼)。就系咁過咗一日。

忘記同大家講,今日我同BiBi響度自戀,哈哈。仲有我親愛嘅表姐,好自戀啊!你哋睇:(他做啥我就做啥)


一起瞇眼睛~~~嘻嘻~~~


一起吐舌頭~~~


一起張嘴巴~~~哈哈哈~~白癡哦·!~~

就這樣咯^^~~那些照片是娛樂大家的…………希望你們enjoy it^^

楓葉子 筆

0 comments: